środa, 14 listopada 2012

Przerwa -.-

Słuchajcie... Bardzo chciałam tego uniknąć, starałam, się, ale niestety... Muszę zawiesić bloga. :'( Niby szkoła nigdy nie była dla mnie najważniejsza, i nie będzie ważniejsza od pisania, ale chodzić do niej trzeba, a potem nie ma czasu w tygodniu, a w weekend też nie zawsze uda mi się coś napisać. To nie będzie długa przerwa, maxymalnie do początku grudnia :) Myślę, że nie będziecie tęsknić. Wiem, nawaliłam, przepraszam.
Aha i chciałabym odpowiedzieć na dwa komentarze:
Do Anonimowej (pod ostatnim wpisem): Po to mi komentarze, żebym wiedziała, że to co robię ma sens i że komuś się to podoba i że nie piszę tylko dla siebie :) Ci co mają bloga rozumieją, bo komentarze są bardzo ważne (przynajmniej dla mnie) i chcę wiedzieć co o tych moich wypocinach sądzicie :) I nie, to nie jest nie fair w stosunku do osób komentujących. przynajmniej ja tak twierdzę. Jeśli uważacie inaczej, to serdecznie przepraszam :) I jedna osoba napisała: no jest już 8 komentów, a nie dodałaś NN (czy coś w ten deseń). No tak. Nie dodałam, ale ja wolę nic nie dodać niż dodać coś co mi się totalnie nie podoba i że wiem, że potrafię napisać lepsze. Akurat w ostatni weekend usiadłam do laptopa, zaczęłam pisać, ale takie to było nudne i bez sensu, że to usunęłam, gdybym mogła, to bym przecież dodała. Nie moja wina. :)
Więc do grudnia kochani, mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie, czy coś :) Wiecie szkoła i wogle... :P
<3 Kocham :)

PS. Info o NN piszcie pod ty,m wpisem, napewno zajrzę i skomentuję ;)

3 komentarze:

  1. Szkoda , że zawieszasz , ale rozumiem :-)
    Zapraszam na nn na :
    http://www.vampirediariesstrangelove.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam wszystkich na mojego bloga : http://the-darkness-is-my-home.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, ale byłoby mi niezmiernie miło, gdyby ktoś go przeczytał. A jeśli się spodoba powiedzcie o nim znajomym :)
    PS. Blog o Elenie i Damonie oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy rozdział na breakthrouugh.blogspot.com
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń